دلت با من نيست...

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

دلت با من نيست...

 

وقتي دلت با من نيست...

 

بودنت

 

مشكلي را حل نمي كند...



نظرات شما عزیزان:

HATe
ساعت5:00---14 مرداد 1391
خیلی عالی بود

مرسی سر زدی عزیزم

doshmanet sharmande bashe.mamnun ke sar zadi


ramin
ساعت1:35---8 مرداد 1391
اگر تنهاترین تنها شوم، باز خدا هست، او جانشین همه ی نداشتن های من روی زمین است. (دکتر علی شریعتی)





مرسی زیبا بود
پاسخ:مرسي كه سر زدي.ممنون


ساناز
ساعت23:09---7 مرداد 1391
مترسک ، عروسک زشتی است که از مزرعه مراقبت میکند



و آدمی مترسک زیبایی است که جهان را می ترساند . . .



خیلی زیبا بود....پاسخ:merc


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1391برچسب:دلت با من نيست,بودنت,مشكل,نبودنت,عذاب ميكشم,بهانه,ساعت 3:37 بعد از ظهر توسط آخرین تنها |